Scriptie!! - Reisverslag uit Auroville, India van Renée Boelaars - WaarBenJij.nu Scriptie!! - Reisverslag uit Auroville, India van Renée Boelaars - WaarBenJij.nu

Scriptie!!

Door: Renée

Blijf op de hoogte en volg Renée

09 Januari 2007 | India, Auroville

Jaja, vanochtend was het moment van de waarheid. Een mailtje vanuit Nederland met het goede nieuws:
MIJN SCRIPTIE IS AKKOORD!!!

Een last is van mn schouders gevallen, en nu kan ik voor de volle 100% gaan genieten (al deed ik dat natuurlijk stiekem allang :D)

Deze week volgt er meer nieuws over mn stage en stageschool.

Een kuss uit het heerlijke India

• 09 Januari 2007 - 13:20

Mir:

gefeliciteerd! Je hebt dus niet voor niets zo had gebuffeld tijdens de feestdagen!

• 09 Januari 2007 - 13:24

Ellen:

Ik ben trots op jou!!!
    dikke kus

• 09 Januari 2007 - 13:26

Noor:

Top Renéetje!! Ik ben apetrots op jou!! Ga nu maar voor de volle 200% genieten!!
    Kus Noor

• 09 Januari 2007 - 13:30

Tina:

GEFELICITEERD!!!! goed man!!

dikke kus

• 09 Januari 2007 - 13:34

TKIE:

GOED ZO!!! HAD JE NET NIKS OVER GEZGED??!!

BEN TROTS OP JE GRACY!

XXXXXXXXXX

• 09 Januari 2007 - 13:37

Ginger:

Heeey! Hartstikke fijn Renee! Heel knap gedaan! Dat je alles toch zo goed op tijd hebt afgekregen! En nu flink genieten en hele mooie verhalen voor ons schrijven!

Kus Ginger

• 09 Januari 2007 - 13:46

Kim B:

Boelie! Sorry, was er net niet op msn! Kan ook nu pas op je site...ben eerst een weekje gaan skieen! Mega super giga goed van je! Tuurlijk werd die scriptie goedgekeurd! Jij bent de beste! Echt goed man! Tevens zijn je verhalen boeiend om te lezen...Leuk dat je het zo goed bijhoudt, blijven doen! Mooie foto's..echt leuk zo! Ik mis je al wel een beetje..Ik haal het waarschijnlijk allemaal niet op school...maar ik doe nog steeds mijn best!
    Heel veel plezier nog..en ik blijf lezen! Dikke Hollandse Kus!

• 09 Januari 2007 - 13:58

Papa:

TOP !!!
    Jij heb het je ook niet gemakkelijk gemaakt. Ga er maar aanstaan, een verband aangeven tussen: wereldburgerschap, mensenrechten, de rechten van het kind, kinder arbeid en India...
    en nu de praktijk ervaring. Wij kunnen wat van je leren. Gefeliciteerd.

• 09 Januari 2007 - 13:58

Nop:

Hoera!! knap gedaan! hèhè! geniet er van en we zien uit naar je verhalen!!! kus Nop

• 09 Januari 2007 - 14:00

Marloes:

Zie je wel lieve renée! Ik zei al dat je het kon en dat het je zou lukken... Ben echt super trots op je! Nu hoef je je daar geen zorgen meer om te maken en kun je genieten van alle nieuwe dingen om je heen! You go girl!!!
    Kusje

• 09 Januari 2007 - 14:12

Rent:

WAUW!!! super mooi! Goed bedaan meisje, ik ben trots op je! En nu helemaal knallen daar. Hoop dat je mijn smsje hebt ontvangen.

Dikke kus Rent

PS Eergister even Were Di ingemaakt met 10-1

• 09 Januari 2007 - 14:35

Jes:

Hej reneetje! super! ben blij dat dit tenminste achter de rus is.. en nu niet meer aan jezelf twijfelen he ;)
    kus Jes

• 09 Januari 2007 - 15:09

Viv:

Super Renéetje! Gefeliciteerd..!! Succes met lesgeven en we horen de verhalen wel weer :)

Dikke kussen!!

• 09 Januari 2007 - 16:25

Ankie Spankie:

Heeey meisje!DAT IS GOED NIRUWS, GEFELICITEERD JOH! Nu idd lekker gaan genieten!

TOT GAUW, KUS!

• 09 Januari 2007 - 19:27

Kinley:

GEFELICITEERD MEISSIE, SUPER!!!! GENIET ER MAAR LEKKER! DIE HEB JE BINNEN :P x kin

• 09 Januari 2007 - 20:23

Clairros:

TOP!! HELEMAAL TE GEK!!

Nu inderdaad lekker genieten, genieten, genieten.

Veel liefs

• 09 Januari 2007 - 20:53

Paul En Gerda:

gefeliciteerd hoor renée!! wat een opluchting

• 10 Januari 2007 - 07:34

Camille:

Ik kijk uit naar meer nieuws!

• 10 Januari 2007 - 19:47

Paul Verbraak :

Goed gewerkt Renée, Zo zie je maar het werkt wel zo'n ultimatum..
    gr paul