En toen was het een herinnering... - Reisverslag uit Zelhem, Nederland van Renée Boelaars - WaarBenJij.nu En toen was het een herinnering... - Reisverslag uit Zelhem, Nederland van Renée Boelaars - WaarBenJij.nu

En toen was het een herinnering...

Door: Renée

Blijf op de hoogte en volg Renée

11 April 2007 | Nederland, Zelhem

Hoi lieve allemaal,

Het goede nieuws is dat ik veilig bij papa en mama zit om lekker vertroeteld te worden.
Het minder goede nieuws is, dat mijn avontuur nu een herinnering is.
Maar het is een herinnering die ik mijn leven lang bij me zal dragen.
Het gevoel, de geur, de warmte zullen zich vooral in mijn hoofd afspelen. De beelden zal ik me altijd herinneren door de 3500 foto's die gemaakt zijn...

Oei, dat wordt dus flink sorteren aankomende dagen!
Maar ik zal ervoor zorgen dat er uiteindelijk een mooi fotoboek gemaakt kan worden zodat ik jullie mijn complete avontuur kan, proberen, te laten zien.

Iedereen heel erg ontzettend bedankt voor alle lieve mailtjes, smsjes, belletjes en reacties. Het is mij tijdens mijn reis wel duidelijk geworden hoe goed ik het in Nederland heb, samen met jullie!!

Heel veel liefs,
Renee

ps: bewijs van mijn aankomst kun je zien op de foto's :D

• 11 April 2007 - 14:40

Papa:

Hoi renee, leuk dat je nu 2 meter van mij af zit. en maar lullen, oh kijk deze foto is kei gaaf, en hier werd dit en daar dat.... leuk hoor...
    WELKOM

• 11 April 2007 - 14:54

Anke:

heeey meisje!!
    Your back!!Heb genoten van je verhalen!!

• 11 April 2007 - 20:31

Clairros:

Hey chick!!

Heb je geprobeerd te bellen, maar je zult het wel te druk hebben met vertellen, haha.
    WELKOM terug. Spreek je zaterdag!! x

• 11 April 2007 - 22:55

MirBoel:

Welkom thuis!Wat zie je er mooi uit in die indiase kleren. en iedereen blij op Schiphol, ook leuk om te zien, die aankomstfoto's. Jammer dat de avonturen nu afgelopen zijn, ik vond het steeds weer spannend om te lezen.
    zie/spreek je snel: liefs Mir

• 12 April 2007 - 19:25

Miekebos:

welom terug, we hebben genoten van al je verhalen. we verlangen enaar om je te zien en te horen .Liefs van ons ,we zijn blij dat je er weer bent

• 14 April 2007 - 11:53

Marleen:

Tja welkom thuis klinkt voor mij zo stom want ik zit hier nog haha!! Maar ja toch welkom terug in NL. Ben blij als ik je kan volgen over 2.5 week. Het gaat hier wel goed hoor, beter dan verwacht eigenlijk. Zit nu in Munnar. Morgen vertrek ik naar Mysore.
    Leuk man om die foto's te zien. Krijg ok zin in thuis zo. Ik val in herhaling haha!!
    In ieder geval hoop dat ik je snel weer zie als we in NL zijn!! Zou gezellig zijn.

dikke kus Marleen xx