Balen Balen - Reisverslag uit New Delhi, India van Renée Boelaars - WaarBenJij.nu Balen Balen - Reisverslag uit New Delhi, India van Renée Boelaars - WaarBenJij.nu

Balen Balen

Door: Renée

Blijf op de hoogte en volg Renée

05 Januari 2007 | India, New Delhi

* Dit bericht heeft er al opgestaan. Er was iets fout gegaan en voor mn archief wil ik het er nog wel op hebben *

Balen Balen!
Het lukt me nog steeds niet om foto's op mn site te zetten. De andere is het wel gelukt, dus voor een paar indrukken ga naar:
www.milouverbraak.waarbenjij.nu
annejet.mytravelactive.nl

Het lukt hun wel omdat ze een lagere resolutie hebben ofzo, heb er totaal geen verstand van dus hoop dat het me binnenkort wel lukt.

Vandaag hebben we eerst heerlijk uitgeslapen. De paar nachten weinig slaap heeft er toch wel erg ingehakt.
Hierna was het tijd om onze eerste tempel te bezoeken. Het was een erg mooie kleurrijke tempel met overal goden waar je offers aan kon brengen.
Ook hebben we heerlijk gegeten in een restaurant. De mensen waren heel vriendelijk en wilden ons precies uitleggen wat alles was en hoe het heet.
Hierna hebben we stukken van de stad gefilmd, vanuit de trein en gewoon lopend op straat.
Omdat we zo graag onze ervaringen willen delen zijn we opzoek gegaan naar een internetcafe waar ze een cdrom ingang hebben zodat we onze foto's op de site konden plaatsen.(Helaas voor mij lukt het dus niet...)

Morgen worden we om 12uur met de taxi opgehaald en gaan we richting Auroville.

Mijn tijd is op, dus ik moet het snel afmaken!!

Heel erg bedankt weer voor del leuke berichten. Ik weet niet of ik aankomende tijd weer zoveel op internet kan, maar ga jullie proberen opd e hoogte te houden!!

  • 05 Januari 2007 - 15:23

    Marloes:

    Lieve Renee, nog een gelukkig nieuwjaar!!Erg leuk om je verhalen te lezen!! ben inmiddels terug uit Oostenrijk, lekker geskied en door al die buitenlandse verhalen voel ik me hier in Nederland bijna een beetje vreemd hihi, geniet ervan!kus

  • 07 Januari 2007 - 17:28

    Emilie :

    Lieve Renée, jullie zijn nogal wat van plan! Hartstikke veel succes en we leven met jullie mee. Happy New Year voor jullie 3. Heel veel liefs van ons allemaal. Han, Emilie, Rogier en Marilou.

  • 07 Januari 2007 - 21:41

    Jes:

    We hebben vandaag weer wat doelpuntjes voor je gemaakt!! haha, 10-1 :D tegen Were-di.. ik duik nu ff mn bed in, ben echt kapot, veel gewerkt bij willem2 afgelopen dagen.. vanaf morgen 3weken statistiek! mare had trouwens niet zo'n heel geweleig punt voor biomechanica, heb een 6,3 nodig voor het tweede deel, dus dat moet kunnen!! maar meis, geniet ervan en succes met de stage.. wat was trouwens het resultaat van je scriptie?? :D ik denk aan je, kusje

  • 08 Januari 2007 - 10:13

    Wobke:

    Heeej Renee!!! Ik lees elke keer weer vol verwondering je verhalen!! Wat maak je daar veel mee en wat een andere cultuur..Moeilijk voor te stellen denk ik als je er zelf nooit bent geweest..De foto's geven in ieder geval een goed beeld..Volgens mij ga je daar echt een super tijd beleven..Veel plezier met les geven, want dat gaat nu beginnen he!? Super leuk trouwens dat je mij smste op oudjaars avond, heb je mijn sms terug nog gekregen? HEeeeel veel liefs, Wobke

  • 08 Januari 2007 - 14:41

    Didi:

    Hoi Renée, Nog een gelukkig nieuwjaar. Ik heb gelezen dat je het op een hele bijzondere manier hebt gevierd. Leuk, dat het overal zo anders is. Ik hoop dat je nog een hele mooie tijd hebt in India en dat je veel van het land kan zien en leren. en natuurlijk veel plezier. Geniet ervan, want voor je het weet is het weer april. Groetjes Didi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

Afstudeerstage - India

Recente Reisverslagen:

25 April 2007

DEFINITIEF NIEUW NEDERLANDS NUMMER

11 April 2007

En toen was het een herinnering...

09 April 2007

Vaarwel India...

27 Maart 2007

Ow jeeh! Een virus!!

22 Maart 2007

Het afscheid
Renée

Actief sinds 29 Nov. 2006
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 45191

Voorgaande reizen:

08 September 2012 - 02 Oktober 2012

Uganda

27 December 2011 - 23 Januari 2012

País incognito - Colombia

19 Februari 2011 - 18 Maart 2011

Op het dak van de wereld - Nepal

13 December 2009 - 30 Januari 2010

Skilerares - Königsleiten

03 April 2009 - 23 Mei 2009

Be More - Zuid-Afrika

30 December 2006 - 11 April 2007

Afstudeerstage - India

Landen bezocht: