Vaarwel India... - Reisverslag uit Bombay, India van Renée Boelaars - WaarBenJij.nu Vaarwel India... - Reisverslag uit Bombay, India van Renée Boelaars - WaarBenJij.nu

Vaarwel India...

Door: Renée

Blijf op de hoogte en volg Renée

09 April 2007 | India, Bombay

Nog 1 volle dag, en dan zit het avontuur erop...

Van tevoren vertelt iedereen je zoveel goede tips, krijg je waarschuwingen en lieve woorden. En veel kun je opvolgen en onthouden, maar er is één ding waar iedereen je voor waarschuwt, maar wat je niet zelf in de hand hebt.
Ik dacht altijd dat vooral vogels, vliegjes en vliegtuigen konden vliegen. Maar voortaan kan bij dit rijtje ook ‘de tijd’ worden toegevoegd!

Goed, terug naar 1,5 week geleden. In mijn vorige verhaal heb ik beschreven wat we tot Mysore hebben gedaan.

In Mysore zijn we een aantal dagen gebleven. Even tot rust komen.
Nadat we het zeer mooie paleis in Mysore hebben bekeken, en de 1000treden van de Chamundi Hill naar beneden zijn gelopen zijn we verder gegaan richting Hampi.

Hampi is een heel klein dorpje met onwijs veel, door de moslims, vernietigde tempels. Overal waar je kijkt zie je wel een tempel, of een onderdeel daarvan.
We hebben een hele dag met een gids door de omgeving gelopen en gefietst. Het was erg mooi en leerzaam om alle verhalen over het Hindoeisme te horen. Maar het blijft een moeilijk geloof. Er zijn zoveel Goden, en ze hebben allemaal weer een andere betekenis.

Na Hampi was het tijd voor Goa. De staat met de bounty stranden. We zaten in Arambol in een bamboehutje aan het strand. Echt een top locatie!
Elke ochtend gingen we eventjes een paar uurtjes naar het strand, maar omdat de zon zo fel is zorgden we ervoor dat we er rond een uur of 12.30 uit waren. Vaak gingen we dan lekker lunchen, shoppen en internetten. Zodra de zon weer wat zwakker werd konden we weer lekker naar het strand.
Na 3 maanden het strand zo dichtbij te hebben, zal het in Nederland afkicken worden op mn balkonnetje in Tilburg.

En toen was het alweer tijd voor onze laatste stop. Mumbai.
Milou heeft kennissen hier wonen en daar verblijven we de laatste dagen. En dit is luxe!
Een eigen chauffeur, lunchen in Taj Mahal Palace, aan het zwembad liggen van Marriott. Een totaal ander India wat we nu te zien krijgen.

En morgenochtend is het dan zover. Om 13.10uur vertrekt ons vliegtuig richting Heathrow om vervolgens door te gaan naar Schiphol.
Einde avontuur…

Ik ben tot morgen 8.30uur (Nederlandse tijd) nog te bereiken op mijn Indiase nummer (0091-9894974835). Hierna ben ik alleen nog maar te bereiken op mijn Nederlandse nummer (0031-638250580).

Ik spreek en zie jullie allemaal heeeeel snel!!!

Vaarwel India!

Kus Renee

• 09 April 2007 - 06:36

Peggy:

Hee lieve meid!

Wow, lees net even je hele site door! Wat geweldig allemaal zeg! Wat een prachtig land! Moeilijk om steeds weer afscheid te moeten nemen, maar helaas dat hoort bij het reizen!
    T lijkt me leuk om als we allebei weer in NL zijn een terrasje te pakken en es lekker bij te kletsen!!

Heel veel liefs Peggy

• 09 April 2007 - 07:19

Noor:

He lieve renee (de accent grave lukt niet),
    Vanuit het zonovergoten zwitserland nog even gauw een berichtje! Uitnodiging heb je gehad he! :o)
    Gelukkig heb je de afgelopen week nog genoten van India! Groot verschil Marriot met een klein Indiaas dorp he! Goede terugreis en ik zie je heel snel weer, gezellig!!

Kus Noor

• 09 April 2007 - 08:55

Viv:

Lieve Renee,

Zaterdag weer even heerlijk Bp-en!! Wij moeten veeeel bijkletsen! Fijn dat je weer bijna thuis bent.. Heel goede reis terug!!

Dikke kus,
    Vy

• 09 April 2007 - 10:46

Gerda Verbraak:

nou, dat is wel even een verschil he, een grotere tegenstelling kun je denk ik niet beleven... doe de groeten aan cokky en coen! en tot morgen op schiphol!

• 09 April 2007 - 11:33

Clairros:

Hey Chick!!

"Time flies when your having fun!"...

Fijne terugreis en tot zaterdag in real life!!

Knuffel en kusje

• 09 April 2007 - 16:56

MirBoel:

Hoi René, een hele goede reis, en bedankt voor je mooie verhalen. Hoop snel meer te horen/zien. tot gauw: Mir

• 09 April 2007 - 19:07

Rent:

goede reis!!! zie je donderdag! volgende keer samen met mij op vakantie!?
    kusje

• 09 April 2007 - 21:11

Papa:

Je bedje is gedekt, mooi weer in de bestelling, open armen om je te ontvangen.
    Goeie reis.
    Tot morgen avond....

• 10 April 2007 - 13:03

Kim B:

YES!! ze komt weer naar huis;)
    Maar natuurlijk ook een einde aan je prachtige avontuur..jammer voor jou..maar ik ben stiekem blij dat je weer terug komt! Tot snel girlfriend! KuS

• 10 April 2007 - 16:24

Wipkippie:

he kippie,
    heb een trieste mededeling! de 2 persoons wipkip is van t pleintje gehaald! het spijt me ten zeerste.
    hoop dat je toch nog met me wil wipkippen!
    kusje

• 10 April 2007 - 17:45

Lotte:

Hee lieve Reneetje!!

Jaja, over 2,5 uur ben je alweer in Nederland! Zal wel weer even wennen zijn! Vind het erg jammer dat we je niet kunnen ophalen, maarja..tis ook zo lastig verwelkomen als je vervolgens niet meer met de trein naar Tilburg kan! Maar goed, ik bel je vanavond natuurlijk sowieso even en zie je vrijdagavond weer in levende lijve na 9 maanden!!! Heb je echt te lang niet gezien! Dikke kus, Lotte