Foto's - Reisverslag uit New Delhi, India van Renée Boelaars - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit New Delhi, India van Renée Boelaars - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Renée

Blijf op de hoogte en volg Renée

02 Januari 2007 | India, New Delhi

Balen Balen!
Het lukt me nog steeds niet om foto's op mn site te zetten. De andere is het wel gelukt, dus voor een paar indrukken ga naar:
www.milouverbraak.waarbenjij.nu
annejet.mytravelactive.nl

Het lukt hun wel omdat ze een lagere resolutie hebben ofzo, heb er totaal geen verstand van dus hoop dat het me binnenkort wel lukt.

Vandaag hebben we eerst heerlijk uitgeslapen. De paar nachten weinig slaap heeft er toch wel erg ingehakt.
Hierna was het tijd om onze eerste tempel te bezoeken. Het was een erg mooie kleurrijke tempel met overal goden waar je offers aan kon brengen.
Ook hebben we heerlijk gegeten in een restaurant. De mensen waren heel vriendelijk en wilden ons precies uitleggen wat alles was en hoe het heet.
Hierna hebben we stukken van de stad gefilmd, vanuit de trein en gewoon lopend op straat.
Omdat we zo graag onze ervaringen willen delen zijn we opzoek gegaan naar een internetcafe waar ze een cdrom ingang hebben zodat we onze foto's op de site konden plaatsen.(Helaas voor mij lukt het dus niet...)

Morgen worden we om 12uur met de taxi opgehaald en gaan we richting Auroville.

Mijn tijd is op, dus ik moet het snel afmaken!!

Heel erg bedankt weer voor del leuke berichten. Ik weet niet of ik aankomende tijd weer zoveel op internet kan, maar ga jullie proberen opd e hoogte te houden!!

heel veel liefs uit het heerlijke India

  • 02 Januari 2007 - 12:43

    Rent:

    Hee meis,
    leuk om foto's te zien van de plek waar jij de komende tijd door moet brengen. Gelukkig ziet jullie hostel er wel prima uit! Wel 1 vraagje: waarom kan paul met milou msn'en en ik niet met jou????
    Kusje

  • 02 Januari 2007 - 13:04

    Papa:

    Pas op met het kleiner maken van je foto's dat je de originele niet verliest. Goed navragen.

  • 02 Januari 2007 - 13:15

    Lotte:

    Hee Renéetje!

    Echt super je verhalen! Volgens mij heb je het al goed naar je zin! Heb net de foto's bekeken op de site van Milou en Annejet..wel echt een cultuurshock lijkt me! Maar jij was natuurlijk al wel wat gewend :-) He meis, heel veel plezier en geniet ervan! Kus

  • 02 Januari 2007 - 15:43

    Joelle:

    He lieve Renee!
    Ik heb ook even de foto's gezien:)Echt super lijkt het me! Je schrijft echt leuk wat je allemaal beleefd! Nog heel erg veel plezier en ik lees snel weer meer hoop ik!
    Dikke kus, Jo

  • 02 Januari 2007 - 20:41

    Willy De Lange:

    hallo renee,
    Allereerst een heel goed jaar toegewenst. Het kon niet indrukwekkender beginnen!
    ik vind het ontzettend leuk om jouw ervaringen te kunnen volgen.
    Veel succes en inspiratie bij je werk in India.
    Groetjes, Willy

  • 03 Januari 2007 - 09:44

    Ginger:

    Hey Renee,

    Heb even op de site van Milou gekeken voor de foto's!Ziet er inderdaad heel anders uit en kan mij goed voorstellen dat je echt even moet wennen!Wel echt een hele ervaring om dit zo mee te maken! Ik blijf je volgen!(Bedankt voor je sms!)

  • 03 Januari 2007 - 20:42

    Paul En Gerda:

    Ha Renee,
    We volgen jullie op alle drie de sites, de verhalen vullen elkaar mooi aan! We hoorden dat het leuk is in Auroville? Ben benieuwd naar de verhalen....
    groetjes!

  • 03 Januari 2007 - 21:39

    Paul Verbraak :

    Hoi reneé, uiteraard volg ik ook de site van jou en annejet. goede reis naar de school van camiel.

    gr paul verbraak

  • 04 Januari 2007 - 20:38

    Noor:

    Hee Renéetje,
    Gaat alles goed daar? Leuk om de kindjes te zien? Hier is het koud en heel erg regenachtig. Het waait dus geniet maar lekker van de warmte daar!!
    Ik hou je op de hoogte!

    Kus Noor

  • 04 Januari 2007 - 21:57

    Helga:

    een goed jaar voor jullie..we volgen jullie en kijken uit naar de verhalen..net of wij er ook een beetje bij zijn xje

  • 05 Januari 2007 - 09:05

    Diederik:

    hee renee hoe is het in india ik hoop goed spreek je nog wel en en gelukkig nieuw jaar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

Afstudeerstage - India

Recente Reisverslagen:

25 April 2007

DEFINITIEF NIEUW NEDERLANDS NUMMER

11 April 2007

En toen was het een herinnering...

09 April 2007

Vaarwel India...

27 Maart 2007

Ow jeeh! Een virus!!

22 Maart 2007

Het afscheid
Renée

Actief sinds 29 Nov. 2006
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 45199

Voorgaande reizen:

08 September 2012 - 02 Oktober 2012

Uganda

27 December 2011 - 23 Januari 2012

País incognito - Colombia

19 Februari 2011 - 18 Maart 2011

Op het dak van de wereld - Nepal

13 December 2009 - 30 Januari 2010

Skilerares - Königsleiten

03 April 2009 - 23 Mei 2009

Be More - Zuid-Afrika

30 December 2006 - 11 April 2007

Afstudeerstage - India

Landen bezocht: