Nog maar een paar weekjes... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Renée Boelaars - WaarBenJij.nu Nog maar een paar weekjes... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Renée Boelaars - WaarBenJij.nu

Nog maar een paar weekjes...

Door: Renée

Blijf op de hoogte en volg Renée

05 December 2006 | Nederland, Tilburg

Hey!

Nog een paar weekjes en dan is het zover.
Op 30 december 2006 vertrek ik richting Chennai, India.

Samen met Milou en Annejet verblijf ik 3,5 maand in India.
Eerst gaan we 10 weken stage lopen op een schooltje in Cuddalore.
Vervolgens hebben we nog 3,5 week de tijd om rond te reizen.

Op 10 april 2007 vertrekt ons vliegtuig vanaf Mumbai terug naar Nederland en is het avontuur afgelopen.

Via dit dagboek zal ik proberen jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen.

Liefs, Renée

• 05 December 2006 - 10:08

Sanne B:

Oke Renee!!Ik zal het bijhouden!!Spannend!!Alvast veel succes..kus Sanne

• 05 December 2006 - 10:09

Ellen:

Echt super leuk :) Eerst nog even een spetterend afscheidsfeest natuurlijk ;)

kus

• 05 December 2006 - 11:01

Noor:

lieve renee!! Ik ga je verhalen zeker volgen!! VOlgende week gaan we sowieso nog even fiske bouwen!!
    Kus Nora

• 05 December 2006 - 11:52

Marlou:

Bonsjoerddd wijffie!!! Heeeel veel plezier in India!! Geniet er lekker van!!! OOiievaaaar!! Xx Marlou

• 05 December 2006 - 13:26

Papa:

Hè kleintje, ik heb mijn e-mail adres geloof ik verwijderd van jouw lijst.... stom stom stom. Ik MOET er natuurijk opstaan. Ik wil al die spannenden verhalen natuurlijk volgen.kus papa

• 05 December 2006 - 14:39

Lotte :

He lieve Renée!! Nou jammer dat we jou voor zo lang moeten missen maar als je terug bent gaan we dit keer hopelijk met zijn allen iets leuks ondernemen!! Heel veel plezier en het is leuk dat je ons op de hoogte gaat houden!

kus, lotte

• 05 December 2006 - 16:55

Neef Joost:

Schat, ik heb je al lang niet meer gezien, maar ik wens je een hele leuke tijd toe in India!
    kus van je neef Joost

• 05 December 2006 - 18:10

Ing:

Heeey reneetje,
    wat super leuk dat je ook een site hebt gemaakt! Echt geweldig om al die verhalen te lezen als je zelf zo ver zit! Alvast super veel plezier, hoop dat je een mooie tijd tegemoet gaat! Veel liefs uit Tanzania

• 05 December 2006 - 18:48

Kinley:

Hee Renée! tof dat je een site hebt aangemaakt! Ik ga je avontuurtjes lezen :) Nog eventjes en het vliegtuig vertrekt.... Spannend! Veel voorpretplezier :)! Kus kinley

• 06 December 2006 - 09:55

Pleun:

he zussie,heel relax die site!! ga het zeker volgen wat je allemaal uitspookt daarzo..
    Spreek je snel weer.
    kus Pleun

• 06 December 2006 - 16:21

Tkie:

Gracy!! Leuke site, ik ga hem zeker bijhouden! Dikke kus en tot morgen x

• 06 December 2006 - 17:35

Toby:

Wow, that's not long at all! I guess I should mail you the photo CD right away...

• 07 December 2006 - 15:52

Kimmie:

Reneetje, ik ga je ontzettend missen, maar weet ook dat je het geweldig gaat krijgen! We gaan volgende week mooi kado aan je geven en mooi feestje bouwen!!!
    kus

• 08 December 2006 - 12:10

Andere Sanne B:

Hey Renee. Ik zal zeker af en toe je site bekijken. Is echt leuk om al die berichtjes te lezen. Daar heb je zo ver weg heel veel steun aan. Tenminste dat had ik wel. Heel veel succes, maar ook natuurlijk veel plezier! Liefs x Sanne

• 09 December 2006 - 10:38

Marloes:

Reneetje mis je nu al!

• 10 December 2006 - 14:01

Marloes 2:

Heey renee, hoop dat je het super naar je zin gaat krijgen! tot volgende week, kus Marloes

• 11 December 2006 - 17:54

Fariza:

Hi roomie,
    Heel veel plezier en geniet 100% van deze avontuur! x Fariza

• 12 December 2006 - 16:17

Anke:

Hey meisje,
    wat spannend allemaal zeg!
    Ik hoop dat je een super tijd tegemoed gaat, heel jammer dat we elkaar niet meer hebben kunnen zien.:(

Tot gauw,

Anke

• 14 December 2006 - 15:00

Kim B:

BOelie...Ik ga je echt missen! Msnen, mailen, smsen kan...maar het gewone kletsen is er niet meer bij! Maar gelukkig ben je over 3 maanden alweer terug...Kijk er nu alvast naar uit! Heel veel plezier, geluk en liefde toegewenst! Het wordt vast super...Dikke kus!

• 15 December 2006 - 00:28

Florice:

siri tkawdi al kahba

• 15 December 2006 - 14:15

Ik:

ik wil direct

• 16 December 2006 - 10:41

Jes:

Reneetje!! wat gaat het een gave tijd worden... geniet er zoveel mogelijk van, ik ben benieuwd naar alles wat je daar meemaakt! nu het hier nog even leuk hebben :)
    kus!!

• 17 December 2006 - 10:50

Tina:

Lieve Renée,
    Geniet, geniet en genieten daar!! Voor je het weet is het nl voorbij!

dikke kus Tineke
    p.s. we sturen iedere week een megalijst wist-Renee-datjes hoor ;)

• 18 December 2006 - 21:48

Iris:

Heej Renée! Natuurlijk ga ik je verhalen volgen! Echt gaaf joh, naar India.. het wordt zeker super!
    Kus Iris

• 29 December 2006 - 13:23

Jes:

Ik mis je nu al!!!

• 02 Januari 2007 - 12:22

Anneloes:

Hey Renee!! Jullie zijn er nu een paar daagjes!! Ik hoop dat de eerste indrukken goed zijn! Nog een gelukkig nieuwjaar en heel veel plezier nog in India.. ik ga je verhalen ook lekker bijhouden natuurlijk doeidoei xx